De mest almindelige spørgsmål til Speaky 

 

 

Om Speaky

 

Speaky er et mobilselskab der tilbyder fleksible abonnementer med stærkt fokus på kundetilfredshed.

Speaky har til huse i Birkerød hvor vores kundeservice også er lokaliseret – vi er kun til stede online, så al service og support foregår via vores hjemmeside eller ved at kontakte vores dygtige kundeservice på mail eller telefon.

Vi er dedikerede til vores kunder. Vores abonnementer er fleksible, hvilket betyder, at du altid kan finde et abonnement der passer lige dig, så du kun betaler for det, du rent faktisk bruger.

Vores vision er, at det skal være lige til og hos Speaky er du ikke i tvivl om hvad du får og derfor har du ingen binding hos os. 

Speaky er mobilselskabet, der gør det enkelt og billigt at være kunde. .

Du får automatisk Speaky +, når du er kunde hos os.

Med Speaky+ forærer vi dig en adgang til disse rabatter:

Visma LogBuy  

Rabatportal, som er en portal med eksklusive rabataftaler og fordele.   

Her finder du både rabat på alt fra oplevelser til elektronik, benzin, beklædning, møbler og meget mere!  

Du har modtaget et link på mail og kan oprette dig hos Visma Logbuy igennem. Visma findes som hjemmeside og som app, så du kan have rabatadgang lige ved hånden 😊  

Mobildeal.dk  

10% rabat til mobildeal, så du kan købe dig enten en smartphone eller traditionel telefon sammen med dit abonnement.  

Du får ved tilmelding af abonnement en e-mail med rabatkode. Når dit telefonnummer er aktivt hos Speaky kan du også bruge nummeret i rabatfeltet.  

Så nemt tilmelder du

 

Når du skal oprette abonnement hos Speaky, skal du bruge følgende:

 

  • Dit mobilnummer 
  • Nummeret på dit nuværende SIM-kort
  • Navn
  • Adresse
  • E-mail

 

Vi klarer alt det praktisk for dig, opsiger hos din nuværende udbyder og holder dig naturligvis orienteret hele vejen igennem.

Efter din tilmelding sender vi en anmodning til dit nuværende selskab, når anmodningen er godkendt, så sender vi dig et brev med dit nye simkort og en mail med dato for start af dit abonnement og dine koder til simkortet. 

 

Har du spørgsmål eller behov for hjælp til tilmeldingen kontakt kundeservice på tlf 70606098

Som kunde hos Speaky

 

Vi benytter det samme netværk som Telenor og Telia, det er Danmarks største mobilnetværk for at sikre dig den bedste mulige og optimal dækning. 

 

Se dækningen her Dækningskort 

Hvis du har abonnement, som kører på TDC netværk er dit nummer til voicemail: + 45 20 17 17 17 Hvis du har abonnement, som kører på Telenors netværk er dit nummer til voicemail: + 45 60 50 00 00

Vil du ikke have at dit nummer ses på oplysningssider, skal du sige ja til hemmeligt nummer når du tilmelder dig.

Har du allerede et abonnement hos os, kan du slå det fra i selvbetjeningen.

Se her hvordan:

  • Log ind på din selvbetjening
  • Vælg ”Abonnement”
  • Vælg ”Abonnementsindstillinger”.
  • Scroll lidt ned på siden og slå hemmeligt nummer til
  • Gem

 

Når dit abonnement er aktivt, kan du logge ind på din selvbetjening. Først trykker du på ”log in” øverst til højre på vores hjemmeside. Når det er første gang du logger på selvbetjeningen, skal du nederst på siden trykke ”klik her” Dernæst skal du indtaste din e-mail, som er registreret hos os, og dit telefonnummer. Så vil du vil få tilsendt en kode på din e-mail. Nu kan du logge på med kundenummer, og det tilsendte kodeord/password. Vi anbefaler at du kopierer koden, og sætter ind i feltet, da koden består af mange forskellige tegn, som kan være svære selv at skrive. Når du er kommet ind, kan du ændre dit password til en kode du selv kan huske. Oplever du problemer, skriv da til os på support@speaky.dk

Da du modtog dit SIM-kort, har vi samtidig sendt dig en mail med dine tilhørende koder. Har du ikke længere mailen, kan du logge ind på selvbetjening og se koderne dér. Pin og puk kode fremgår under ”Abonnement”

Hos Speaky er der ingen binding på dit mobil abonnement. Vi tror på at vores gode priser og dækning holder vores kunder glade og tilfredse.

Dit abonnement bliver nulstillet hver den 1. i måneden og skulle du en måned have behov for mere data end du har i dit abonnement, får du besked via SMS og du får muligheden for at købe 1, 5 eller 10 ekstra GB så du undgår at miste adgangen til nettet.

 

Alle vores abonnementer fungerer i udlandet og du kan selvfølgelig også ringe til udlandet.

 

Wifi opkald, Fri sms og MMS er selvfølgelig også inkluderet i alle abonnementer

 

 

Alt om betaling

 

Hos Speaky får den en faktura hver måned. Speaky tilbyder dig 3 forskellige måder at betale på
  • Automatisk kortbetaling, som vi anbefaler. Det er gratis at betale med kortbetaling.
  • Betalingsserviceaftale, gebyr ved hvert træk er 9,75 DKK
  • Girokortbetaling, her sendes faktura hver måned med et girokort som du kan betale ud fra. Det koster 49 DKK

 

Du vil efter tilmelding hos Speaky, modtage et link til automatisk kortbetaling, så du kan tilmelde dig med det samme og sikre at betaling fungerer fra start.

Kortlinket virker kun én gang, så hav dit MitID klar fra start. Når kortet er tilmeldt, vil du blive trukket hver måned af vores bank, Riverty helt uden gebyr. Hvis du vil betale via PBS eller fra gang til gang skal du blot vente på den første faktura der er uden gebyrer. 

Har du fået nyt kort, eller fået tastet forkert ved kortlinket skal vi sende dig et nyt. Du kan bede om et nyt kortlink via vores mail support@speaky.dk eller ringe til os på + 45 70 60 60 98

Hos Speaky er din regning bagudbetalt. Det betyder, at du eksempelvis har haft dit forbrug i januar, Vi sender faktura for januar afsted i februar, med betalingsfrist i start marts. Den regning som skal betales i marts, er altså for januar måned etc. Donationer via SMS, vil fremgå på den næste faktura.

Riverty er vores bank og al betaling foregår derfor hos dem. Spørgsmål som måtte opstå kan du dog stadig kontakte vores egen kundeservice.

 

Spørgsmål til Mobilt Bredbånd

 

Vi sender et SIM-kort til dig. Når du har modtaget det, anbefaler vi at putte det ind i en smartphone eller en tablet for at slå pin koden fra. Når pin koden er slået fra, kan det indsættes i modem, og herefter benyttes som mobilt wi-fi. SIM-kortet kan naturligvis også benyttes i en tablet som data kort.

Ja, du kan godt logge på din stationære eller bærbar PC med mobilt bredbånd. Du skal blot være opmærksom på, hvor mange GB du bruger og har i dit abonnement

Kundeservice

 

Kontakt Speaky kundeservice på tlf. 70606098. Vi har åbent mandag til torsdag mellem kl. 09.00 til 16.00 og fredag kl. 09.00 til 15.00.

Du kan også benytte vores kundeservicemail support@speaky.dk.

Vi bestræber os på at besvare din henvendelse indenfor få timer i vores åbningstid. 

Nyheder fra Speaky

 

Læs seneste nyheder her:

Siren - nyt varslingssystem

Advarsel om svindel SMS

3G udfases

5G er på vej.

 

 

Tilmeld dig vores nyhedsmail og få produktnyheder direkte i din indbakke.

 

 

 

Kontakt

Speaky

Klintehøj Vænge 19

3460 Birkerød

Man-tors 9.00-16.00

Fredag 9.00-15.00

Frokostlukket 12.00-13.00

Tlf. 70 60 60 98

Support@speaky.dk